Pages

Tuesday, March 13, 2012

im acting





assalamualaikum warahamtullahhiwabarakatuh :)


hari ini hari saya dimulakan dengan penyakit perut.since dari pukul 1215 malam sampai la ke 2 pagi lebih,perut saya mengalami keanehan teramat sangat.sakit pinggang dan gastrik yang melampau.dah lama sangat saya tak kena.mungkin semalam saya terlalu susah hati,effectnya kepada saya juga.terlalu berfikir sampai memakan diri.menangis dan menangis.


tapi,itulah,ingatkan nak teman diri sorang-sorang tapi ada orang sibuk je nak join sekali teman.dok la dengar kita ni merintih.sumpah sakit.asid perut keluar dengan banyaknya.ubat pula dah habis.entah.mungkin saya tak terfikir akan sakit macam ni.jejaka teman kita.buat lawak kat kita dan kita senyum.dia asyik teman sampai nak ambil minyak angin kat bilik mak aloha dan abah salleh pun sampai kena paksa.huuuuuu.beliau garang macam tentera nazi.ciscisciscis.


sebak juga.tak sangka ada juga orang masih ambil berat pasal saya.berjaga sampai lewat pagi dan bercerita tentang diri dia sampai kita tertidur.seolah-olah itu tugas dia :) saya tak paksa dia pun.sumpah tak paksa.tapi dia buat juga.terima kasih.



tahu tak yang paling sweet sejak akhir-akhir ini apa?dia baca doa tidur,saya aminkan doa kemudian saya tidur dulu.konon macam sweet kan?konon kan?eh..tak lah.memang seronok sama-sama baca doa.nanti kalau nak meowww meoowww waktu lain.kehkehkeh



bangun subuh,dia ingatkan tentang breakfast.asyik-asyik pasal makan =.="



sesuatu tentang diri dia.dia degil macam saya.sebiji macam saya.degil dan kadang-kadang penuh rahsia.rahsia dari kawan ataupun dari orang lain.teman yang senang untuk bercakap apa saja :)


teringat dialog semalam:

tolong jangan samakan dia dengan saya.dia adalah dia dan saya adalah saya. *suara tegas*


im sorry.im acting fool again =.="


ALLAH,permudahkan perkenalan ini.harapnya sinar bahagia itu ada.dan suburkanlah perasaan ini kalau dia yang baik untuk agama,maruah dan keluarga aku.amin.









No comments: