Pages

Sunday, September 2, 2012

eid and misses




assalamualaikum

sory.sometimes i need to spill it out.kalau boleh,nak kuat-kuat.hurm.raya kali ini...entah.kalau dengan family sudah.dengan kawan-kawan tu yang macam....macam...entah.i cant explain.sampai tak boleh tidur.

i called ikhwan just now.dalam 4-5 minit macam tu.he's going for exam.exam for sunday?memang boleh aneh la kot.

i dont have any passion for this eid.20% is missing.because i miss ikhwan.kawan yang macam bang-ang tu.bila raya dengan kawan-kawan,saya teringat dia.rindu sebagai kawan.berapa kali dia ajak keluar tapi saya asyik tak ada masa untuk dia.dia nak jumpa raya baru ni tapi saya kat kampung ;( sekarang saya dah menyesal.

betul.saya rindu dia.tadi saya call dan suruh dia balik cepat.senang berkawan dengan dia.walaupun saya tahu saya bukan kawan perempuan yang baik,tapi dia memang akan tetap akan jadi kawan lelaki terbaik saya.

dia menyakitkan hati.kutuk saya sampai hati boleh renyuk tapi itulah perasaan rindu kawan dari seorang kawan.kutuk dia gtalk.dia selalu cakap saya gemuk.tapi nak buat macam mana.buat bodoh je.

dia belum merasa nikmat beraya sebenarnya untuk raya kali ini.sibuk dengan urusan semester akhir.

semalam saya ikut sai dan wan beraya.itupun ambil masa malam.ke rumah atikah ariffin dan iqbal.thanks guys sebab jemput.i met khairi and ayen too.bila jumpa,macam-macam cerita.terkluarlah cerita pasal arwah hazlailee.meninggal sebelum 3 hari raya.

meremang tengkuk.terus teringat jejaka.kalau dalam perjalanan ke mana-mana,then saya tak ada di dunia,bolehkah dia hadapi situasi tu?dan...kalau tiba-tiba saya tak ada,ada ke orang sedih atas kematian saya?mungkin nampak saya macam invi.ada tak kawan-kawan akan jenguk kubur saya?

i told jejaka.anything happen to me,sila tutup akaun facebook saya.delete semua gambar saya.dan apa-apa berkaitan saya.mengenai blog,biarkan.itu amanah saya untuk dia bila dalam dunia.

entahlah.malaikat maut asyik mengintai saya ketika ini.minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki.

selain keluarga,kawan-kawan adalah makhluk istimewa.cuma mereka saja tak sedar betapa istimewanya mereka di mata saya.


ikhwan.baliklah cepat.rindu.ini bukan laka-laka ke apa.ini serius.tengok.muka aku sedang serius.





No comments: